28 Haziran 2010

Otostopça: Kandıra-İstanbul

Ben:
ı
ı ı
ı
ı ı

ı

Kamyon Şoförü: Yolculuk nereye?

B: Farketmez

K: Oradan geçmez

B: Peki

K: Yabancı mısın?

B: Yabancı derken?

K: Konuşman biraz farklı geldi

B: Yukarı geliyim orada laflayalım isterseniz

K: Farketmezden geçmez ama

B: Ne farkeder

K: İstanbul'a kaldı 400 km

B: eee

K: 3 saatten erken varmamam lazım

B: İleride bir çayhane var

K: Yolda da olmam gerekir, internetten takipliyiz

B:

K: Memleket?

B: Neresi gibi duruyor?

K: Doğuda bir yer gayrı ama

B:

K: Mardin

B: ıı

K: Malatya

B: ıı

K: Daha doğu mu, daha batı mı?

B: Farketmez

K:

B:

K: Ben de Muşlu'yum

B:

K: Varto

B: Bob Dylan bulunur mu?

K: Anadolu var içer misin?

B: Fotoğraftaki kim?

K: Karımın eski sevgilisi

B: Yaşlıymış

K: Ben mi yaşlıyım o mu?

B: O

K: Hahah haa h

B: O

K: 8 sene önce çektirmiştim o fotografı Musul'da

B: Fon etkileyciymiş

K: Gazlani hapishanesi 3. koğuş

B: Benzin koleksiyonerliği mi?

K: Destur

B:

K: Karıma benzeyen bir kadını alnından öptüm

B: Sürekli yapar mısınız?

K:

B:

K: İn istersen

B: Bob Dylan yok diyorsun yani

K: Piyangodan mı çıktın altılıdan mı?

B: Çok açık sözlüsünüz

K: Sözlü değil evliyim

B:

K: Hahhhaaha ıhhh haha

B: Sizi güldürebilmek iyi geldi bana da

K: Neden? Hahha ha

B: Yoldasınız

K: Evet ne olmuş

B: Yol yorgunusunuzdur

K: Yollar memleketimdir benim, insan da memleketinden yorulmaz

B: Peki eviniz?

K: O da gurbettir, karımı da sorarsın sen, o da metresim gibidir

B:

K: Samsun içer misin?

B: Anadolu'ya ne oldu?

K: Bağrımı yakıyor, şu kenarda kasetler olacaktı

B: Müslüm mü, Tatlıses mi?

K: Onur Akın

B: Şaşırdım da, şaşırmadım da

K: Hı, Samsun içer misin?

B: Koyuyum mu?

K: Nasıl?

B: Kasedi, Onur Akın'ın

K: İn artık istersen

B: Anlamadım, bir yanlışım mı oldu?

K: İn hadi, madem içmiyorsun birşey

B: Otobanda mı indiriyorsun?

K: Hadi selametle
5 yolayazmak / on the road: Otostopça: Kandıra-İstanbul Ben: ı ı ı ı ı ı ı Kamyon Şoförü: Yolculuk nereye? B: Farketmez K: Oradan geçmez B: Peki K: Yabancı mısın? B: Yabancı derken? K: Konuşman bi...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder